Laatste informatie startdag 

Aankomende zaterdag is het dan zo ver, de startdag en het jubileumfeest! In dit bericht vind je de laatste informatie over de indeling van de dag en wat handige  informatie over de activiteit. 

Als eerste nogmaals de dag indeling: 

• 9:15 – 11:15 Schoenen- en kledingbeurs 

• 9:30 – 11:00 Clinic voor de jeugdteams F t/m A 

• 10:15 – Activiteit voor de Spartakids 

• 9:30 – 11:00 Bestuur en trainers kennismaken met ouders 

– 9:30 – 9:45 Ouders F teams 

– 9:45 – 10:00 Ouders E teams 

– 10:00 – 10:15 Ouders D teams 

– 10:15 – 10:30 Ouders C teams 

– 10:30 – 10:45 Ouders A en B teams 

• 11:30 – Presentatie jeugdteams + teamfoto’s  

• 12:00 – 16:00 Mixtoernooi 

• 16:15 – Oefenwedstrijd S2 + S1 

• 17:30/18:00 – BBQ en aansluitende borrel 

• 19:00 – Foto op het hoofdveld met alle aanwezigen 

• 20:00 – Feest met DJ Mattie 

Uiteraard zal de gehele dag de kantine geopend zijn voor een hapje of een drankje. 

Vanaf 11:00 tot 16:00 zal er een stormbaan zijn om te kijken wie er het snelst naar de  overkant kan komen. Toezicht hiervoor is helaas niet rond, dus mocht je een halfuurtje tot  uurtje deze taak op je willen nemen, laat dat dan graag weten aan iemand van de  organisatie! We willen de kinderen dit niet onthouden, dus mochten we dit niet rondkrijgen,  doen we een beroep op ieders verantwoordelijkheidsgevoel en gezond verstand. Er zal een  blad met regels bij de stormbaan aanwezig zijn. 

Kosten voor de BBQ kunnen de gehele dag gepind worden bij de bar. Er zal een lijst met de  opgaves liggen om af te strepen, het verzoek is daarom te betalen voor de aantallen die je  hebt opgegeven en het onderling verder te regelen d.m.v. een Tikkie o.i.d. 

Definitieve kosten voor de BBQ zijn geworden: 

– Kinderen 5 euro 

– Volwassenen 12,50 euro 

Voor de BBQ zijn we nog opzoek naar mensen die het BBQ’en op zich willen nemen! Als je dit wel een deel van de tijd wil doen, laat dit dan even weten aan Rens (0630242337) Alvast bedankt!

Onderstaand alle informatie voor het mixtoernooi, van spelregels tot en met teamindeling.  Als organisatie zijn we erg blij met het enthousiasme en het aantal opgaves voor de  activiteiten en we kijken uit naar zaterdag! Mocht je vragen hebben spreek dan een van de  onderstaande mensen aan. 

Davina, Karin, Liesbeth, Marielle, Rianna en Rens 

Zaterdag zal vanaf 12.00 uur het mixtoernooi plaatsvinden. Hieronder wat informatie en  spelregels voor dit toernooi. 

Informatie over mixtoernooi: 

– We gaan ervan uit dat diegene, die zich als team hebben opgegeven, eenzelfde kleur  shirt dragen 

– De individuele aanmeldingen zijn door de organisatie ingedeeld in onderstaande  teams 

– Er is een aanvoerder per team aangesteld. Verzoek aan deze aanvoerder om ervoor  te zorgen dat het team compleet is voor start van het toernooi? 

– De aanvoerder meldt zich bij de organisatie als het team compleet is.  – Wij hebben ieder team dat uit individuele opgaves is samengesteld een kleur  gegeven, dit is de kleur van de shirts waarin je de wedstrijd speelt  

Spelregels: 

– Ieder teams speelt vier wedstrijden van 2 x 10 minuten – wisselen na 10 minuten van  functie, niet van vak 

– Teams zijn gemengd in leeftijd en niveau, verzoek je aan te passen aan de spelwijze  van de tegenstander  

– Alle teams leveren 2 of 3x een scheidsrechter als ze niet spelen – zie hiervoor het  wedstrijdschema  

– Het winnende team meldt de uitslag bij de organisatie 

– Er zijn lintjes aanwezig voor verdeling dames/heren 

– Eindigen teams na het spelen van alle wedstrijden op een gelijke stand, dan nemen  beide teams vijf strafworpen, winnaar gaat door als winnaar van de poule.

Team 1 (team Jiska Roza) 

Team 2 (team Nanda Menkveld) 

Team 3 (Ineke Verhoef – teamnaam Samen Geraapt Zooitje – SGZ) Team 4 (Marjolein Vreugdenhil) 

Team 5 (Rob Walinga) – In dit team zitten de volgende personen 

Rob Walinga (53) Aanvoerder   ORANJE
Leanne (10)
Ingrid Pothof (12 jaar)
Tweede opgave Ingrid Pothof (15 jaar)
Joas van Frankenhuyzen (12)
Tygo H. (14)
Ruben (12 jaar)
Tweede opgave Ruben (42 jaar)
Sander van de Belt (21)
10 Esra van de Belt (17)
11 Femke Riemersma (10)
12 Tweede opgave Femke Riemersma (volwassen)

Team 6 (Koen van Oosterhout) 

Team 7 (Rowie Soldaat) 

Team 8 (Esther van Enk) – In dit team zitten de volgende personen  

Esther van Enk (27) Aanvoerder   GROEN
Wiecher van Enk (49)
Eline (14)
Julian (11)
Sanne Denef (9)
Tweede opgave Sanne Denef (14)
Daniel (28)
Tweede opgave Daniel (28)
Derde opgave Daniel (28)
10 Lisette Onstwedder (31)
11 Opgave naamloos (62)

Team 9 (Rianna Liberg) – In dit team zitten de volgende personen 

Rianna Liberg (22) Aanvoerder   ZWART
Tweede opgave Liberg (26)
Derde opgave Liberg (51)
Vierde opgave Liberg (57)
Sander (8 jaar)
Tweede opgave Sander (8 jaar)
Esther O. (19)
Tweede opgave Esther O. (25)
Derde opgave Esther O. (29)
10 Vierde opgave Esther O. (35)
11 Silvijn Meijer (14/15)

Team 10 (Familie Mouthaan, Van Loenen, Waalewijn – teamnaam MaWoLo’s) Team 11 (Ingrid van Gerner – teamnaam Toppers!)

Staat je naam er niet bij maar je wilt wel graag meedoen aan het toernooi, geef dit dan nog  door via de sociale mediakanalen. Ook andere vragen over het toernooi kunnen daar gesteld  worden. 

Tot zaterdag 

Karin, Betty, Rob, Dick